Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  صرافي ايراني اوكي اكسچنج - صرافي اوكي اكسچنج - صرافي ارز ديجيتال ايراني – ارز ديجيتال – سودپلاس صرافي ايراني اوكي اكسچنج - صرافي اوكي اكسچنج - صرافي ارز ديجيتال ايراني – ارز ديجيتال – سودپلاس

seengram

صرافي ايراني اوكي اكسچنج

اوكي اكسچنج يك صرافي ارزهاي ديجيتال ايراني است كه به شما اين امكان را مي دهد هم به صورت مستقيم با صرافي به خريد و فروش ارزهاي ديجيتال بپردازيد و هم با خريداران و فروشندگان ديگر، ارزهاي ديجيتال خود را معامله كنيد؛ به نوعي اين پلتفرم هم به صورت مستقيم و هم به عنوان واسطه ميان خريدار و فروشنده خدمات ارائه مي‌دهد. صرافي ايراني اوكي اكسچنج كار خود را از سال 1396 توسط شركت آماتيس آغاز كرده و داراي بستري امن، سريع و با ميزان نرخ كارمزد پايين است كه در هر ساعتي از شبانه روز مي‌توانيد به خريد و فروش ارزهاي ديجيتال بپردازيد.

اين صرافي داراي دو سامانه مجزا مي‌باشد كه عبارتست از:

اوكي اكسچنج: سامانه اوكي اكسچنج قابليت پشتيباني بيش از 400 ارز ديجيتال مطرح را داراست و شما مي‌توانيد به طور مستقيم و به سرعت، با قيمت مشخص به خريد يا فروش ارزهاي ديجيتال خود اقدام كنيد.
اوكي اكسچنج تريدر: سامانه تريدر اوكي اكسچنج، اين امكان را مي‌دهد كه، كاربران با قيمت‌هاي پيشنهادي مختلف با يكديگر معامله كنند و به عنوان يك معامله‌گر حرفه‌اي در بازار ارزهاي ديجيتال فعاليت داشته باشند.


ويژگي هاي صرافي اوكي اكسچنج

پشتيباني صرافي اوكي اكسچنج از بيشتر ارزهاي ديجيتال بخصوص بيت‌كوين، دوج كوين، اتريوم، ترون، ريپل، لايت‌كوين، بيت‌كوين كش و…
كارمزد پايين (۰.۲ درصد )
احراز هويت سريع و آسان
امكان مبادله ارزديجيتال به ارزديجيتال، ريال به ارزديجيتال و بالعكس
اين صرافي معامله همتا به همتا و بدون واسطه را براي كاربران خود ايجاد كرده است.
...
منبع: سودپلاس


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/19 ساعت: ۱۳ توسط:seengram :